Dwight är oskyldig, frige Dwight!

Hej igen mina vänner!

Min midsommar blev inte riktigt som jag tänkt mig. 

Jag var på promenad i dom förnämare kvarteren i Norrköping på jakt efter en passande fest att besöka då jag blev stoppad av ett par konstaplar från polismyndigheten. I sin iver att arrestera någon så misstog dom mig för en representant från underklassen i behov av omhändertagande. Jag påpekade att dom borde ta sig en tur till arbetarkvarteren där deras tjänster med all säkerhet behövdes istället för att bråka med hederligt och fint folk från sammhällets toppskikt. Trots högljudda protester och milt våld i försvarssyfte så lastade dom under tvång in mig i baksätet på deras skitiga bil.

I sex timmar höll dom mig inlåst i en liten ynklig cell av U-landsstandard. Trots att jag upprepade gånger bad om det fick jag inte ringa min advokat, jag fick inte träffa fångdirektören, jag fick inte ens ringa Expressen.

När dom sex timmarna hade gått så frigavs jag och fick tillbaka skor, nycklar, plånbok och andra saker. En sak dom INTE lämnade tillbaka var den flaska med hemgjord vodka av bästa kvalitet som jag bar med mig vid tidpunkten för överfallet. 

Jag ämnar givetvis överklaga, begära skadestånd, kräva en ursäkt samt ersättning för vodkan.

DET ÄR EN SKAM HUR POLISMYNDIGHETEN BEHANDLAR MIG NÄR DET FINNS UTELIGGARE ATT TRAKASSERA.
 

Kommentarer
Postat av: Magnat von der Oben

Jag kan inte annat än instämma, har egna erfarenheter. Jag tror att det är kommunisterna som ligger bakom komplotterna mot oss välsituerade med rikspolischefens goda minne. Palme må var död, men hans arv lever kvar långt upp i den bolsjevikiska samhällshierarkin.



Härom veckan hade jag inventerat en av mina metallfyndigheter och skulle just förädla metallen mot värdepapper på ICA-Ljura då den icke alls hemliga polisen grep tag i mig och drog in mig i sin bil med en påhittad historia, att JAG skulle ha stört folk på deras radhusaltaner och tagit med mig deras pantburkar! Hur kan dessa reservryssar kalla ädelmetall för pantburk? Kan bara föreställa mig vilka smädesuttryck dessa sibiriskskolade hundsfotter använder om kronjuvelerena...

2009-06-23 @ 14:55:48
Postat av: Ludvig Emanuel Gottfridsson

Den största skammen äro det faktum, att du hafva missat, att en med-borgare ur de högre samhälls-skikten hveta, att man stafva sam-hälle med endast ett "m", och inte två, som du hafva gjort. Hveten skäms!

2009-06-26 @ 00:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0