Telefoner

Idag får jag pengarna för fakturan till kommunens FS-kontor. Det ska firas på God Vän med en lyxig middag och ett par flaskor av deras bästa vin, ska se om jag kan bjuda med Annie. Det är nåt fel på hennes telefon igen, tror att det är en sån där billig modell som hon köpt på rea. Rea är fel, där säljer dom dåliga saker som dom inte blir av med till fullpris. Ska man ha en bra telefon så ska man alltid se till att ha den senaste modellen med så många funktioner som möjligt, då vet man att det fungerar. 

Senare idag ska jag kanske ägna mig lite åt social välgörenhet genom att kasta mynt på hårdrockfyllot.

Imorgon ska jag träffa damen som ska hjälpa mig med släktforskningen, hon har fått mina personuppgifter och börjat så smått. 

Jag har märkt att tippex är smidigare än klorin när man vill bleka tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0