Släktforskning

Ursäkta att jag inte skrivit på en stund, jag har befunnit mig i svår och djup chock. Som jag skrivit tidigare är släktforskning för tillfället prioritet ett, efter att klä mig snyggt och trakassera hårdrockfyllot. Eftersom jag har tänkt mig att söka ett chefsjobb inom den nya SAAB/Koenigsegg-gruppen så behöver jag en imponerande stamtavla att visa upp. 

Igår träffade jag kärringen som hävdade att hon kunde sådant där. Vilket ljug!! Hon hade den makalösa fräckheten att påstå att min farfarsfar var bonddräng i Ångermanland. VA??? Dessutom säger hon sig vilja ha betalt för att sitta och fabricera sådana lögner och illasinnade påhopp. Hon är en skam för sin yrkeskår, minst sagt. 

Nu har jag kontaktat en riktig släktforskare som har lovat att påvisa mitt släktskap med minst två Europeiska kungahus, en svensktoppstjärna och Ronald Reagan eller motsvarande Amerikansk president. Det kommer att bli dyrt men det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0