Dwight's Sång

Nu har jag skrivit en sång. Den går så här:

Du är dum, du är ful, 
Du är inget kul 
Du är inte som jag, 
Du är en koprofag

Kör: 
Hurra hurra för Dwight, Han är all right
Länge leve Dwight, Han är modern och bright

Jag har stil, jag har klass
Medans du är jättekass
Jag ser ut som en atlet
Medans du är ful och fet

Kör:
Hurra hurra för Dwight, Han är all right 
Länge leve Dwight, Han är modern och bright

I en rättvis värd skulle det här bli en jättehit, men nu finns det ju tyvärr ingen rättvisa i världen. Topplistorna domineras av kommunister och folkpartister som Tomas Ledin och Per Gessle. Det vore mycket bättre om jag gjorde alla låtar som låg på topplistorna för då skulle jag bli rik och det vill jag bli. 



Kommentarer
Postat av: A&N

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA,

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAHAAHHAHA,

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!



jag kunde till och med höra melodin medans jag läste din vackra sång!, du skulle säkert bli jätte känd och stor.. det skulle du säkert :) xD

2009-07-03 @ 01:39:42
URL: http://pearls.devote.se
Postat av: Dwight

Kära A&N!

Det är roligt att ni uppskattar fina sånger. Jag kan glädja er med att jag ligger i förhandlingar med flera större skivbolag om en storlansering av mig som popidol nu framåt hösten. "Hurra, Hurra för Dwight" är tänkt bli första singel följd av den kommande megahiten "Dwight är snyggare än alla andra". Sedan ska jag på världsturné där jag som publikuppvärmare kommer att ha med Metallica, Britney Spears och Alexander Rybak. Sedan ska jag flytta till Hollywood.





2009-07-03 @ 10:51:15
URL: http://dwight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0