Dwight ska bli som stålmannen

Efter att ha lidit alla helvetes kval under tiden som jag var sjuk i Grävlingsinfluensa så har jag bestämt mig för att aldrig mer vara sjuk. 

Sjuk blir man i första hand för att man inte har någon motståndskraft mot virus och bakterier, i andra hand för att man är fattig och ful. Andrahandsalternativet gäller inte mig så därför ska jag inrikta mig på det första och öka min tolerans mot virus och bakterier. Genom att dagligen utsätta mig för dom så ska jag bygga upp en tolerans som aldrig tidigare skådats. 

Nu är det slut på städande, diskande, klädtvättande och duschande. Mitt hem och min person ska bli en grandios bakteriehärd och jag kommer att bli osårbar. Lite som stålmannen faktiskt...


Dwight är ute och flyger lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0